Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut
Saxat från Ronden.. Hjälpa eller stjälpa
1.Iznogoud Am – Daniel Wäjersten (Sch Ma)
- Han gjorde comeback senast och är ju en ganska tung häst så vi visste att han inte skulle vara på topp, men efter tidig dödens höll han ändå strålande och vi var jättenöjda helt enkelt - han var klart bättre än gången innan och är på rätt väg. Det känns dessutom i jobb efteråt som att han tagit kliv framåt med det loppet. Han möter några startsnabba och vi får se var han hamnar, men det är klart att han duger väldigt bra här normalt sett nu när han verkar hålla ihop det fint. Inga ändringar, säger Marcus Schön.
1.Legligin – Per Linderoth (Lin Pe)
- Det här är en välstammad och jättefin häst som vann lätt senast och att han fick innerspår här var bästa tänkbara. Han kan nog öppna som snabbast just därifrån och ledningen är ett jätteplus för honom då han är stänkrädd. Jag tycker att uppgiften ser väldigt passande ut och gillar hästen mycket så det ser väl ut som en bra chans på pappret. Inga ändringar, säger Per Linderoth
|
Tack för visat intresse Klutas

Jag gaddar nog både Izno och Legli om jag spelar ett litet chanssystem. V64ans startfält ser ganska ihåliga ut och det lutar väl åt att det de betrodda hästarna fixar tätplaceringarna. Ok ganska många okända hästar som kanske kan överraska. Dock är c-a 40% av starthästarna streckade till under 2% på V64 spelet. Inte kul.
Jag tippar 1700:- på 6 rätt