Visa ett inlägg
Gammal 2024-10-10, 18:17   #5
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18035
Standard

”Ok Nu tar Vi Dom Nu Tar Vi Dom”
Torsdags Surr.

V75 1) Tja förlåt mitt tjat om ihåliga Gulddivisions försök.
3 Dancer Brodde är min klara första häst och kan vara chansspiken.
7 Mister Hercules är en slitare som tuffar på i hårda gäng och drar in skapliga pengar men har inte blommat ut helt. Still Going Strong eller på retur ? F-n vet ? Inte jag heller så jag streckar.
10 Mellby Jinx tja den där Wäjersten drar ju ess ur båda ärmarna när han har starthäst. Upp mot 30% i tränar vinst ligan. Helt sjukt.

V75 2) Stolopp är Stolopp.
2 Jobline Ridge Välstammad märr. Readly och Orlando gener på under / efter CV.
3 Mixed Hangover Inget fel på generna här heller. Duger gott här.
13 Diva Ek Bästa hästen måste väl bevakas men Alessandro från bakspår är oddshöjande.
15 Ete Jet är väl kanske bortlottad men den där Örjan kan nosa ut dom.

V75 3) 4 H.C.’s Crazy Horse Jag fram härdar och chansspiken har mitt förtroende so fare. Men nerverna kanske sviker 5min innan inlämning av kupongen.

V75 4) 1 Vivillion känns som en ljus Blåvinnare så här på Torsdags em.

V75 5) 11 Bicc’s Tobee Mörk Blåvinnare är bara förnamnet.

V75 6) Kriteriet är ett elddop för 3 åringar. Jag har en dröm om att min andels ettåring är med i striden 2026. Den som lever får se.
1-2-3-4-7 borde väl vara en bra utgång ?

V75 7) Grymt lurigt och garderingsvänligt stayerlopp. Vi hedrar Walter Lundberg.
6 Boscha Diablo Bortglömd är bara förnamnet. Min miljon häst.
11 Utah Southwind är oxå en bortglömd filur. Stenströmer har stallform XL och måstestreck på min kupong.
14 Gamin Jaba Grym Stayer häst med Franska gener.
15 Indy Rock är inte min favorithäst. För många G i raden men streckar man 4-5 hästar måste väl favoriten med ? Eller hur ? Man kan ju ha fel. Hösten 1988 tror jag det var senast för min del

God tur med spelet alla Sharps Filurer / Lokefterhand.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat