Visa ett inlägg
Gammal 2024-10-18, 14:28   #6
shasha

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2479
Standard

Vill man tjäna pengar ska man spela Thomas Uhrberg när han har spetsläge.

Vill man förlora pengar, ska man följa Uhrberg och hans travtips. Som förra veckan när han ville att man skull ta en himla massa hästar i V75-7, för bakspårhästarna inte skulle hinna fram med 60m tillägg. Bakspårhästarna slutade 1:a och 2:a. Kostade mig en massa att tillåta Uhrberg få mig på vilospår.

Vill man tjäna ännu mer pengar, kan man prata upp en häst man vet saknar vettig chans, så att det blir bättre odds på den med störst vinstchans. Något som skulle vara otillåtet inom aktievärlden när det gäller aktier, men helt laglig i travvärlden. Många fallgropar därute, förutom att det handlar om levande djur...
Själv spelar jag inte vinnarspel.Inte min grej.

Så, för att sammanfatta, läs på loppen ordentlig, försök ha egna idéer. Läs bloggar och titta på videor med tips, men ha i åtanke att, förutom att inte alla är duktiga, kan det finnas några som är ute för att vilseledda marknaden och tjäna pengar på det.
På Sharps finns några som verkar helt igenom ärliga och bara vilja kollektivet väl, som oftast kommer med bra tips och där man ser att det är pålästa tips. Det är inga svårigheter att hitta vilka det är.
Men tänk ändå att bloggar är det perfekta verktyget att påverka marknaden med dit man vill…inte alla är ute för gemenskap och att växa tillsammans.

Själv tycker jag att jag har växt mycket som spelare sen jag började ställa mig frågan: varför vann hästen? Och försökt hitta svaret i varje lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+50)

Senast redigerad av shasha den 2024-10-18 klockan 15:16.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat