V86 Bergsåker/Valla
Avd 1. Konstig favorit kan jag tycka! Schasar definitivt bort på 3 hästar. 6 Woodcutter 11% är förstastrecket. 8 Dalens Elvis 7% är given! 6,8,5
Avd 2. Inte mycket att göra åt 5 Mellby Knekt 73% här! Får överta och bestämma tempot i klassisk Solvalla stil.. Jag kommer däremot att lasta in en bra peng på 2 Sun's Ambitious på plats. Lär bli sinnessjukt underspelad!
Avd 3. Kallblodslopp för ston.. Bäddar för många galopper! Kladdar på med strecken och varnar för 5 Pave Faksa T.M 7% Alse’ns 9 Dån Klara 9% given!
Avd 4. Känns lite smått öppet med några bra som har form.. Varnar extra mycket för 7 Lexington Yoda 3% som hittat kalasform!
Avd 7. Omgångens klart mest överstreckade häst i 7 Mellby Lion 67% Absolut en vettig chans men det är många parametrar som ska stämma isf! Stor galopprisk, trafik framför och runt om samt vanlig vagn -schas! 11 Breeze 2% är draget!
Avd 8. Jag blir väldigt förvånad om 1 Elita Indal 35% är favorit vid start. Hon blir instängd mot detta motstånd! 5 Ready Star 17% är min vinnare på sos, kööör Jörgen köör!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|