Onsdag 28/10 - Åby / Solvalla - V86 mm
Förlåt Onsdag 30/10 ska det vara
Tidiga Åby Dragen
Jag gillar att försöka hitta mina mer eller mindre oseriösa drag tidigt innan travtipsmaffian gör sitt välbetalda jobb. Dessa filurer kan få mina tidiga tankar att svikta. ( med all rätt) I.o.f. sig är jag nästan omutbar gällande egna förhands tankar men värmnings intryck och färska intervjuer från vissa kuskar/tränare är guld värd för att bekräfta eller dissa stänkardrag. Sista minuten spelare. Sån är jag.
V86 1) 1 Maldini Pellini är mitt drag trots lite paus. Favorit just nu men det jämnar kanske ut sig till onsdag. Kan vara en OS vinnare. Finns dock flera startsnabba från auto spåren 3-4-5.
Bjuder på ett stänkardrag oxå : 12 Classic Bar gick en grym repa senast på hemmabanan från liknande läge. Inget motstånd som skrämmer. Halvsmack.
V86 3) Tvåhästars Lås.
9 Global Edition är min första häst trots läget.
12 Kenicio Jaam Moberg matchar sina hästar försiktigt men Nuncio avkomman vann med 7 längder senast. Ok inga Elitlopps kandidater i fältet. Hästen såg toppfin ut senast.
Psst den som jagar miljoner streckar 1 Olympic Steel oxå. Första vinsten kommer inom kort.
V86 5) 4 Crizzy Se upp för Dahlborg i öppet stolopp. Hästen är jämn och säker. Och kusken är en stabil driver.
8 Daphne Wise L. Spännande Riordan märr. Sverige debut och stämmer startlistan gjorde hästen under augusti 4 starter på 14 dagar i IT landet !! Känns väl lite vinna eller försvinna. Gynnas dock av strykning. Jag letar halmstrån.
V86 7) Loppet känns garderings vänligt. Lite märklig propp. Skiljer 1 mille på 20m. Känns som 20 hästarna är gynnade. Jag nämner dock två av tre på förstavolten.,
4 Stepping Dreamboy Fixar Micke J volten är han med på stregen.
7 Amazing Hazel Jag bevakar. Men är lite svårbedömd.
10 L.A. Boko Är väl chansspiken. Grym prestation senast. Lekte med tuffa hästar. Står bra inne i klassen
Psst 9 Com Padre får en stänkarvarning light.
Solvalla Dragen
V86 2) 5 Mellby Morpheus måste väl bevakas men är på tok för stor favorit. Gardering i nybörjar loppet känns nödvändigt.
11 Satisfiction är måstestrecket. Kommer från fina prestationer och är tidig trots bakspåret.
V86 4) 4 Allanso Pagani har luriga spår 4 i volt men kommer från seger och kan vinna igen.
10 My Spotify kommer med tre raka och Mika är nog med på stregen. Men snacka om vidöppet lopp. Sigge Stardust kanske bara vinner.
V86 6) 1 Napoleon Cash gör spännande debut på distansen efter 2 års paus. Hujedamig. Men Nurmos har nog ställt iordning.
Jonglören blir väl hårt betrodd men inget spikförslag i min värld. Det luktar överpace XL från start. Skrällen lurar i vassen.
V86 8) 4 Beyonce Face Tuff märr som kan fixa spets och slut med hjälp av grymme formkusken. Chansspik så här Dan före Dan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-10-29 klockan 17:12.
Anledning: Solvalla Dragen
|