Visa ett inlägg
Gammal 2024-11-03, 04:43   #1
KalleKlut

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18325
Standard

V75 söndag 3/11

Här gäller det att hitta ekipage som i första hand sitter i ledningen då det är Breeders uttagningar (semifinaler med 200.000:- i 1a pris)
Inte många som vill göra grovjobbet utvändigt ledaren och riskera finalplatsen på speeduppgörelser! Därav vankas en klassisk Solvallalunk.. Tyvärr (rent spelmässigt) tycker jag men tråkigt och sant!

Avd 1. Sinnessjukt om 1 Bicc’s Tobee 37% stannar under 40% Då detta är omgångens bästa spik! Prepare senast och full laddning nu.. Bläddra och gå vidare, Dwight P knäpper övriga enkelt på fingrarna! Tvilling/platsspel på 2 Gates Hanover som får en fin resa.

Avd 2. Nu blev det genast värre.. Här blir det till att kleta på rätt bra. 1 Global Eyecatcher 2% får nog förstanicken på min lapp. Håller ut övriga? men det lär bli tufft att hålla hela vägen. Men ston och ledning rimmar bra.. 6 Knickers Sisu 17% är MeD lite uppåt på. Det blir nog en rejält rivig sista femhundring med många som har chans. 1,2,3,6,9,11 ska i första hand vara med på min lapp.

Avd 3. Återigen dags för en favorit att ta hem det från ledningen! Bakker tar sats med 4 Fly Equos Jet 48% i ett ganska skiktat lopp med dom värsta konkurrenterna från jobbigare spår.

Avd 4. Vidöppet bakom två skakiga favoriter! Presterar dessa i närheten av toppen som dom visat så står det mellan 4 och 5 Men bägge kommer med galopp i bagaget så lite lurigt är det.. Jag håller ändå 4 Ecurie Brodda 13% som klart första streck tack vare att Walmann är lite pessimistisk på 5 S.G.Empress Men kunnandet har hon! Som sagt, vidöppet bakom och här kan det skrälla ordentligt med lite tur/otur..
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat