Visa ett inlägg
Gammal 2024-11-11, 09:52   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18058
Standard

Måndag 11/11 - Färjestad - V64 mm

Vaknar upp efter ett stillsamt Fars Dags firande och gröten sitter som en smäck denna tråkiga och mörka måndags morgon. Men lite Travsurr piggar upp den gråa vardagen.

Enkelraden

V64 1) 2 Bring Me the News Moberg brukar jag bevaka och varför inte idag oxå ? Hästen har dock pausat efter två raka G och är naturligtvis svårbedömd.
Men läget är bra och vi tar min slitna klycha : Moberg brukar ha starthästarna iordning.

V64 2) 1 Kencio Jaam Tja vi tar en repris på ovanstående men lite onödigt stor favorit. Spår 1 är ju trots allt Spår 1.

V64 3) 12 Facetime Love Björn har väl bästa hästen och brukar få bestämma med favoriter på hemmabanan.

V64 4) 2 Edler Har pausat men läget är bra och står nog emot länge i spets. Kanske hela vägen.

V64 5) 8 Extra Sweet Jag gillar både häst och kusk. Ger nog Lillgoopen en match trots byngligt läge. Tuff märr som duger gott i klassen.

V64 6) 8 Make it Shermer 78 årige Henriksen ”svingar” sig upp i sulkyn och rattar sin Propulsion stjärna. Tufft läge men motståndet känns ganska behagligt och får Pelle pojken till styrningen är han nog ensam på stregen.
Ska bli kul att se loppet.

Skräll DD: 4 mot 3.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-11-11 klockan 12:31. Anledning: Rättstavning
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat