Visa ett inlägg
Gammal 2024-11-20, 13:24   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18065
Standard

Torsdag 21/11 - Åby - V64 mm

V64 1) 1 M.T. Unforgiven och 3 Howitends W.F. Uttrarnas hästar känns i min värld jämngoda och från bra lägen är dom nog med på stregen. Bakom dessa känns det vidöppet. Ebbinge är väl värst emot men har många att runda.

V64 2) 2 Strawberry GooGoo såg fin ut vid vinsten senast. Det kanske vankas repris ? Men Jordgubben är inte helt rumsren.

V64 3) 2 Beart Har äntligen fått bra läge och Johanna är en vass kusk för klassen. Klar första häst.
5 Dual Communication är min Onsdags stänkare.
11 Nencini Svårbedömd rackare som gjort fina prestationer under året. Skrällduglig trots läget.

V64 4) 1 Easter Valley gick bra i Monté debuten senast. Kan överraska trots tuffare motstånd.
5 Fantastic Kosing Monté debutant ? Stark och rejäl samt duktig ryttarinna.
9 Benchmark var inte som bäst senast men normalt en duglig Monté häst.

V64 5) 11 Godfather Farbror Flemming på besök med en häst i form.
Måste bevakas. Psst dessutom Flemming läge.
Struken ( 12 Tuppen har inte fått till det i årets starter. Men är Galet bra när han fungerar. Duger normalt gott i klassen. )
6 Castillo Matteus Draget chansar jag med nu här Tuppen är struken. Hästen har gått bra i enkla gäng och värd sin andra vinst efter 41 försök.

V64 6) 4 Edienne Distansgynnad märr. Dessutom vass med barfotabalans om banan tillåter. Känns som ett spikförslag så här Dan före Dan.

DD draget : 6-9 mot 4.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-11-21 klockan 18:39. Anledning: Castillo varning och DD drag.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat