Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-27, 10:06   #26
Masho123
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Värsta swingsen? En eller flera rullar? Och hur stora är dessa(Menar i units)?
Skulle kunna skriva allting i detalj men det skulle bli för långt och det orkar jag inte med. Men kan berätta lite kort.

Aldrig haft en minus säsong på 4 år, har inte haft så jätte stora swings, eller jag kanske helt enkelt inte har märkt av swingsen, spelar väldigt många spel i veckan så det brukar jämna ut sig rätt snabbt.

Jag har haft den turen att jag aldrig haft mer än 1 minus månad under en hel säsong (som pågår i ca 8 månader) men vissa helger har jag torskat upp mot 10% av min spel rulle, då har det varit tungt, men det kanske händer en gång var 15e helg, och sen andra sidan så har jag spelat in en månadslön under en helg också, men det är inget jag blir upphetsad över, för mig handlar det om att få en positiv profit efter säsongens slut.

Jag har flera rullar som jag har stenkoll på:
Spel rulle: ungefär 30%
Back up rulle: ungefär 30%
Försörjningsrulle: ungefär 40%

Det ser enkelt och glamouriskt ut när jag skriver, men så är det icke. Man måste lägga upp planer som funkar, jag kan inte äns komma ihåg hur många ideer jag haft innan jag kunde hitta en bra balans. Bara för att det går bra för mig så betyder det inte att det är enkelt, ni som är nya i betting världen får ta min text med en nypa salt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+3), Slurf (+3)
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat