Åby Surr
Ganska medioker tillställning på Åby ikväll kvalitets mässigt. Men man får väl inte ha för höga krav en torsdag kväll i början på december.
V64 1)
2 Edienne Favorit i repris: Flemmings hästar ………..

men jag tror Rosleff kan fixa en seger om Flemming har vässat upp inför Sverige resan. Hästen var dock inte som bäst senast.
Välstammade favoriten
5 Libertad vinner väl fram och baklänges ? Gamla kämpen Carlos har fått en nytändning och har bra klass på sitt 5 hästars stall. Det är aldrig för sent att ge upp
V64 2)
5 Global Formidable Global hästarna brukar löna sig att bevaka. Ungefär som Hålerydarna förr i tiden ? Det har kommit många segerstaplare från Fam Hugosson utanför Ängelholm.
8 Love To Know Robban är en duktig unghäst tränare och hästen har bra gene4 och spring i benen.
V64 3)
1 Global Flashback Global häst igen

Intressant debutant för Hanna. Hon ger väl hästen en behaglig patenterad smygresa från detta läge, det är ju Hannas specialitet. Kan gå om luckan kommer, luckan går lycklig den som luckan får
10 Lukas K. Den där Dyhrberg är väl ingen höjdare som lånekusk men hästen har visat bra takter på banan och bör bevakas.
V64 4)
3-4-5-6 känns helgarderat.
V64 5)
3 Hydra och 4 Jackpot af Solnäs känns som ett skaplig lås. Psst Veronica Haglund är en duktig B-tränare med sina Solnäs hästar.
V64 6)
3 Earnest Mitt ”gamla” Dreamteam får förtroendet. Här har vi en klassklättrare 2025. Lite tråkig 66% are men jag tror Jepson tar ett steg mot seger 3000.