Visa ett inlägg
Gammal 2024-12-06, 11:50   #4
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18055
Standard

Östersunds Surr
Trav norr om Dalälven är inte min likör när det gäller att hitta vinnarna. Men lite Teneriffa surr är ju ett trevligt tidsfördriv under palmen. Det bästa med Östersunds banan är ju det låånga upploppet som brukar sålla agnarna från vetet. Dessutom kanske det vankas vinterbana ! Vad vet jag ?

V75 1) 3 Young Yack Wäjersten är väl med rätta hårt betrodd och lär besöka vinnarcirkeln en och annan gång under eftermiddagen.
7 Jackpot kan vara ett roligt motbud för den som spekulerar i favoritfall. Nuncio luring som kan ge Nuncio favoriten en match.

V75 2) 9 Triton är ju alltid en snackis och kanske dags att halvskrälla igen ?
12 Reven Dejavu Hästen har form och Örjan har vunnit från bakspår förr.
Psst visst gynnar upploppet bakspårshästarna ? Typ alla får chansen

V75 3) Nordisar Brrrr.
3 Tore E. Många g i raden men om mot förmodan felfri kan han vara med på stregen.
14 Guli Hector har surt läge och (för) många att runda !? Visst kan det gå vägen. Långt upplopp Men jag tror att det ett garderingslopp.

V75 4) Klass 2 är som sagt Klass 2.
1-2-3-4-5-6-7 kanske räcker ?

V75 5) 3 Global Escape Mitt bästa spikförslag. Psst Global uppfödning

V75 6) 3 Sandsjöns Amazing står lite hårt inne pengamässigt men gått skapligt i tuffa gäng.
12 Graces Bird är en tuff märr som sänker många kanske alla på långa upploppet.
Spår 4 i volt är dock lite minus.

V75 7) 9 Competivo är en duglig Bronshäst. Missgynnas väl lite med skor men söker tröst i klychan lika för alla

God tur alla spelfilurer. Jag kanske kör ett litet chanssystem men det osar favoritparad.
Jag brukar spå fel så det blir nog miljonutdelning.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat