Citat:
Ursprungligen postat av Shooter
Tja, vad ska man säga om den här omgången? Jo, det finns tre storfavoriter med toppchanser. En måste garderas och det lutar åt A Fair Day, enbart pga. tilläggen. Jackpot Mearas och San Moteur bör vinna sina lopp. Chansspiken blir nog Bottnas Idol. Jag måste lämna systemet ikväll då jag inte kommer att vara hemma imorgon. Förmodligen räcker det med att ta med Bonus Credit mot A Fair Day och köra sparlopp där. Några öppna lopp på det och kan man få femsiffrigt så får man nog vara nöjd.
|
Här ligger man i bingen full med snusande hundar och funderar på hur man skall kunna välta omgångens fyra jättelampor.
Det sannolika är att alla 4 är så kapacitetsmässigt överlägsena att jag helt enkelt
borde passa spel.
Gocciadoros kanon har väl en del galopphistorik i snurren, så även Almhedens
valack, båda är normalt brutalt överlägsena sitt motstånd.
Tillika Törnqvistans Muscle Hillare, som dragit ett drömspår, men var helt under isen senast. Björns världsartist i guld, kör ett prepare och uppbyggnadslopp in för Frankrikeäventyret, där hans hingst skall matcha den absoluta världseliten.
Guldloppet är fullt av utfyllnadshästar som nått sitt kapacitetstak.
Vi som tänker ”liten tuva välter stort lassa” alltså drömmare som jag letar
spikar ioch lås i de tre mer öppna avd Diamantstoet, Klass 1 och Brons.
Tyvärr luktar det jackpot hela vägen till månen, men jag gör ett försök att plocka ner månen och garderar samtliga lampor.
God tur med liren och håll i plånboken.
För oss drömmare är risken magplask
överhängande. Gissar att den enda som skrattar hela vägen till banken efter avslutad speldag är Hans Lord Skarplöth och ATG.
Jajjan