En sån där lite märklig omgång där de flesta tycker samma sak. Lyssnade på Systemet och blev nästan irriterad på hur Eskil körde över Björklund. Nästan så en hoppas att nr 3 vinner avd 3 av det skälet.
Starka favoriter och risk för låg utdelning såklart.
Avd 3: A Fair Day känns svår att välta, bör vara helt överlägsen dessa.
Avd 7: Jag är helt klart mest inne på Önas i sista även om Nordström baissar. Men tycker SM är lite överskattad och låter inte särskilt påställt.
Avd 2: Jackpot Mearas är kanske överlägsen. Men klass 2 är ändå klass 2 och bra rens på de flesta bakom. Vill åtminstone ha med Goop och kanske även 12.
Avd 4: Varit inne på Mazoucco Boko hela veckan. Men vet inte om jag vågar gå rakt ut på en häst som väl aldrig vunnit med skor.
Avd 6: Svårt få grepp om. Tidiga tanken var Johnny men frågetecken för distans på snurrig häst. Gillar också draget på Windmill Jaam.
Avd 5: Också klurigt och litar inte på favoriterna. Kanske MAD med formstark häst?
Avd 7: Favoriten kanske är för bra. Men en del surr om Tearsinheaven. Och lite skrällkänsla för de andra stona.
En sån där omgång där jag förmodligen kommer att ranka bra men tappa bort mig i konstruktionen av systemet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: KalleKlut (+2), shasha (+5)
|