Lite favorit betonat Axevalla surr. Ganska trevliga lopp med många intressanta hästar med anknytning till mitt distrikt i trav Sverige.
V64 1)
Unico Broline André sätter nog straffsparken rä rä rätt upp i krysset. Perfekt motstånd för Unico som vill ha det lite serverat nuförtiden. Gillar inte för tufft motstånd efter många slitsamma lopp i eliten.
V64 2)
8 Pac Man Läcker 3 åring från Åbys nya stjärnstall. Ok spår 8 är Spår 8 men jag tror på repris. Dessutom rätt gener
V64 3)
2 Lejonkungen Hästen är ganska travsäker och rutinerade Jepson upp. Det luktar spets och slut lång väg trots långa upploppet.
6 Mindyourvalue W.F. kanske är farlig att glömma helt ! Står hårt inne men duger om felfri. Tuff märr.
V64 4)
2 Safari Diablo 68% är väl helt galet men Uttrarna har nog ställt iordning. Typ 50% känns väl mer rätt vinnarodds.
8
8 Ultra Violett ”Gamla” välstammade hedersmärren är back in business i ny träning efter en tuff karriär. Luring. David P kanske har svingat trollspöt (Igen)
Psst dock lite halvlurig stolopp
V64 5)
5 Hidalgo Simoni känns tidig i Lärlingsloppet. Gissa vem som är pappa ?

Till hästen alltså.
V64 6)
3 Barefoot Bubbly Spännande 1% are. Hästen är bra iordning och Rosleff har kuskform.
9 Nencini har gått bra i skymundan från tuffa lägen. Jepson är Jepson.
Grym 8% are. Jag sparade stänkarna till sist men troligtvis vinner väl Unter med
6 Carlos Diamant . Men friskt kopplat här hälften brunnet som elektrikern sade.