Visa ett inlägg
Gammal 2024-12-16, 11:34   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18036
Standard

Måndag 16/12 - Axevalla - V64 mm

Lite favorit betonat Axevalla surr. Ganska trevliga lopp med många intressanta hästar med anknytning till mitt distrikt i trav Sverige.

V64 1) Unico Broline André sätter nog straffsparken rä rä rätt upp i krysset. Perfekt motstånd för Unico som vill ha det lite serverat nuförtiden. Gillar inte för tufft motstånd efter många slitsamma lopp i eliten.

V64 2) 8 Pac Man Läcker 3 åring från Åbys nya stjärnstall. Ok spår 8 är Spår 8 men jag tror på repris. Dessutom rätt gener

V64 3) 2 Lejonkungen Hästen är ganska travsäker och rutinerade Jepson upp. Det luktar spets och slut lång väg trots långa upploppet.
6 Mindyourvalue W.F. kanske är farlig att glömma helt ! Står hårt inne men duger om felfri. Tuff märr.

V64 4) 2 Safari Diablo 68% är väl helt galet men Uttrarna har nog ställt iordning. Typ 50% känns väl mer rätt vinnarodds.
88 Ultra Violett ”Gamla” välstammade hedersmärren är back in business i ny träning efter en tuff karriär. Luring. David P kanske har svingat trollspöt (Igen)
Psst dock lite halvlurig stolopp

V64 5) 5 Hidalgo Simoni känns tidig i Lärlingsloppet. Gissa vem som är pappa ? Till hästen alltså.

V64 6) 3 Barefoot Bubbly Spännande 1% are. Hästen är bra iordning och Rosleff har kuskform.
9 Nencini har gått bra i skymundan från tuffa lägen. Jepson är Jepson.
Grym 8% are. Jag sparade stänkarna till sist men troligtvis vinner väl Unter med 6 Carlos Diamant . Men friskt kopplat här hälften brunnet som elektrikern sade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
basiak (+10)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat