Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-27, 12:59   #29
bftrader
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska försöka sammanfatta en vanlig dag i mitt liv.
Sysslar egentligen inte med betting, utan trading, men det är ju nästan samma sak.
Till skillnad från betting måste jag följa matcherna jag "spelar på". Det blir mycket tid framför datorn. Önskar ibland att jag höll på med betting, vilket inte är lika intensivt och tidkrävande som trading.

10:30
Vaknar, går oftast till ett närliggande bageri och köper frukost. Äter den framför datorn medan jag kollar på de senaste avsnitten från diverse serier jag följer. Har oftast tid att göra vad jag vill på förmiddagen. Brukar bli en del träning, film och böcker.

15:00
Börjar oftast arbetsdagen. scalping, horse racing. Lopp var tionde minut fram till klockan fem, sex. Jävligt svår marknad att trada, finns oftast ingen logik alls i oddsrörelserna. Det krävs jävligt många timmar och träningen innan man kan göra vinst på galopp.

17:00
Middag, oftast något lätt. Lax, spaghetti och chilisås äter jag nog tre,fyra gånger i veckan. Jag har ett distansförhållande just nu, och när flickvännen är hos mig äter vi oftast ute.

18:00 - 23:00
En del fotbollsmatcher tradas. Över/under är min marknad, den kan jag bäst. Ofta överreaktioner vid mål, första tio, och sista kvarten.

Trivs väldigt bra med mitt liv just nu och planerar inte att byta jobb på ett bra tag.
Ska läsa lite kurser till våren(mest för att få slut på mammas tjat). Vi får se hur det går att kombinera med tradingen.

Tradar oftast sex dagar i veckan, ledig fredagar. När flickvänner är här brukar jag ta ledigt från tradingen och lägga några spel istället(kolla in min sheet).

Svårt att säga hur mycket jag omsätter på tradingen, men det är en hel del. Riskerar aldrig mer än 5000 på enskild trade.

ursäktar för eventuella stavfel och grammatik. Det är lördag...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alibaba (+2), Drvic (+1), pittaluga (+2)
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat