Visa ett inlägg
Gammal 2024-12-24, 20:53   #1
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4129

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Halmstad 28 dec

Jag hoppar över de flesta omgångar närmsta veckan fast lördagens äkta V75a vill jag försöka mig på.

Avd 1:
Min favorit Maria Törnqvist släpper ut 7 TURE L.A. efter en månads vila. Amerikanska vagnen på och jag chansspikar. Kan man få någon strykning innanför så kommer det att kännas ändå bättre.

Avd 2:
1 NORDETIA är en Redéntränad häst som Hanna Lähdekorpi har tagit över och han får dessutom offensive Conrad L i sulkyn. Amerikansk sulky nu. Ännu en spännande spik.

Avd 3:
Nu får det vara färdigspikat. 3 ÖNAS PRINCE får så klart plats på kupongen men jag garderar med min "datahäst" 8 EDIBEAR. Pissläge och dålig på papperet men jag brukar klänga mig fast vid mina bevakningshästar.

Avd 4:
Treåriga ston. Tvi vale! Jag tar ALLIHOPA HÄSTARNA.

Avd 5:
Diamantstoet, där jag nöjer mig med två gamla tragglare inom V75; 8 OLGA UTCA och 11 MARABOU BRODDA.

AVD 6:
Voltlopp där pyromankusken sätter upp Rally-Calle på 1 HOWITENDS W.F. från spår ett. Intressant! Sen har Maria Törnqvist en häst med, nämligen 4 SOULMATE PELLINI. Given på kupongen.

Avd 7:
1 KING ONLY THE ONE hade varit en spikidé in inte Lädhekorpskan hade haft med 7 CON PADRE. Den har form och får nu en något bättre kusk.

Ja, det är mina startidéer så här i början av veckan.

Senast redigerad av bosseguldheden den 2024-12-27 klockan 15:52. Anledning: tangenthalka
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat