I sista beror väl detta till del på att MAD verkar ha valt 1 före 4. Dessutom lär väl inte Lövdahl släppa om den tar spets. Bör vara heltäckt med tre streck men ger ju ingen vidare stund i systemet.
Brottas också med Decision Maker ska hanteras. Vek ner sig senast men Clarissa var väl overkligt bra. Litar mer på Phoenix men släpper de verkligen med 1. Gocciadoros hästar svåra att bedöma men Djuse verkar hålla sin styrning högt.
Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Knekten är riktigt tråkig att lira idag men just att han är så hårt streckad gör väl att många kommer försöka fälla honom sista timmarna också. Spikar om jag inte kommer på något annat klurigt mot slutet som gör att jag får råd med mer.
Decision Maker är frågan om man ska strecka ens? Försöker de försvara ledningen ens? Och hur stor är chansen till vinst om de vill och kan hålla ledningen? Jag kommer inte till mer än kanske max 15% på det där. Ante La Roque i ny regi är intressant på 3%.
Gamin Jaba lite väl stor favorit, kamraterna på 80-volten är inte dåliga och man får se vem som kommer till bäst. Om någon annan går fram tidigt hur lätt blir det då för Jaba att ta 60 meter sista varvet?
Väldigt ojämnt spelat i Klass 2. Riktig smäll när någon av Jepson eller Jorma får en bra resa och sätter dit den!
Stofördelen som finns i sista är enorm. Och när det nu står Gocciadoro/Örjan/spår 4 och hästen är obesegrad felfri här uppe. Då fattar jag ingenting när det står 34% bara...
|