Visa ett inlägg
Gammal 2024-12-30, 13:27   #8
shasha

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2479
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
JACKPOTT 100 MILJONER.
Spelstopp 15:00.
Antagligen kommer allt att braka ihop sista timmen före inlämning.
"Tyvärr upplever många svårigheter att logga in just nu. Vi jobbar på det och hoppas kunna lösa detta. Tävlingarna skjuts upp till 15:30".
Bäst att lämna in 12:00 är känslan.
Okay, tänkte just fråga när man ska lägga in spelet, innan inhemska och utländska valar/hajar, sänker servern. Senast 12 känns rimlig.

Jag är bara en glad amatör som blir alldeles tagen när en fantastisk häst gör en makalös prestation och vinner...det man kallar för bra sport..OCH blir lika tagen när en häst, som aldrig presterat någonting värd att notera, plötslig får chansen när allt går dennes väg, den kämpar, den kan inte ens trava rak, men den kämpar och kämpar, någonstans i djupet av sin lilla själ, hittar den en gnutta krafter kvar för att springa om ledaren och göra skötaren överlycklig.. få amatörtränaren att tappa hakan...och själv sitter man och fäller fler tårar än över den makalösa prestaionen av den svindyra hästen med monsterstamtavlan. Detta händer ofta på GS75 märker jag.

Hur som helst, jag kan inte så mycket egentligen, men ser inte det ut som att ATG har tänkt på majoriteten av spelarna, de som spelar för små belopp? För visst ser det ut som att de flesta prepositioner är utifrån att det saknas större data underlag, varför datanördarna med sina enorma databaser,får ganska lite hjälp att hitta vinnarna? Bortsett de vanliga 2140a loppen då.

BRA!...om de har tänkt till...tycker jag som liten spelare.
Ska slänga in en liten chanslapp bara för att vara med, sådär sista dagen på året.

Gott Nytt År på alla!
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat