Visa ett inlägg
Gammal 2024-12-30, 15:45   #9
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18036
Standard

Jackpott Surr

2024 års sista V75 är en utmaning att lösa i min värld. Svårtippat är bara förnamnet. Dessutom kan banunderlaget spöka. Axevalla banans underlag är definitivt känslig för nederbörd. Kan lätt bli tung och tråkig.

V75 1) 6 Peanut är med rätta hårt betrodd men vågar man spika ?
Orutinerad, pausat, aldrig vunnit, stressig voltstart på sprint är minustecken.
Dreamteam tränad, stall o kusk form samt välstammad är plustecken.
1 Donna Inez duger nog i klassen och ibland får lånekusken Dyrberg till styrningen. Men har trots allt inte vunnit på 16 försök.
13 Sweet Day Helt klart bästa hästen. Läget är iskallt men visst är det långt upplopp ?

V75 2) Orutinerade hästar på Stayerdistans Blunda o peka.
Mina måstestreck.
4 Young Martinsson brukar ha starthästarna iordning. Lennartsson har gått framåt som kusk på gamla dar.
10 Pac Man Verkar stark och rejäl. Kan gå trots endast 3 år i sitt CV.
Psst 2 grymma 6% are: 5 Nash Keeper och 12 River Tooma

V75 3) 3-5-6-7 Lurigt 15 hästarslopp med två volter.

V75 4) 1-2-3-4-5 Se ovan.

V75 5) 2 Stepping Dreamboy Chansspik. Spets och slut ? Men upploppet kan bli långt ! I synnerhet om banan tar stryk och vi får tungt innerspår.

V75 6) 2-4-5-6-15 Tja har inga bra motiveringar.

V75 7) 15 High On Pepper Han ska ju bara vinna ! Måste vara svårslagen i detta gäng. Endast galopp emot.

Som ni märker har jag ingen bra känsla för att hitta dragen i omgången. Ber om ursäkt för lite dåligt motiverade spelförslag generellt. Men det är väl nästan tjänstefel att inte spela när det vankas lite välgörenhet till spel packet från ATG bolagets mångmiljard omsättning.
God Tur och Gott Nytt År önskar Efterhandaren / Loke.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-12-30 klockan 17:57. Anledning: Nash och River.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat