Visa ett inlägg
Gammal 2025-01-05, 20:44   #1
SwedishHorseRacing

SwedishHorseRacings avatar

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 2842
Standard

Drag Motbud etc.

Det är lite intressant då toppkuskar som t.ex. Magnus A Djuse är favorit med utmärkt utgångsläge, bra häst och tränare. Likväl försöker experterna hitta något annat drag i loppet. Kommer på mig själv med att allt som oftast garderat upp favoriten i onödan för att man lyssnat på onödigt snack om andra hästar i loppet.

Det känns lite som experterna får i uppdrag att hitta något annat drag i loppet, även om de egentligen inser att favoriten har en bra chans, men det vill dom inte direkt kännas vid och försöker istället krama vatten ur en sten. Därmed anser jag att dom lurar oss spelare med onödiga garderingar. Dom kunde istället vara ärliga och säga att favoriten har en bra chans.

Istället låter det "Det ser lite favoritbetonat ut, men några favoriter ska vi nog kunna fälla" och sedan är man igång. Sedan visar man något klipp med någon häst som "går bra" och kommer in som fyra "med allt sparat". Det är inte direkt så att man försöker spara strecken åt spelaren och hålla ned kostnaden. Jag tycker att dom kan behålla sina drag för sig själva.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
exlee (+20), Baltasar (+20), Drivarn (+10)
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat