Inne på samma står som dig i sista. Men omöjligt att räkna på hur bra holländaren är.
I sjätte är jag helt inne på Bourbon som jag trodde skulle bli mer streckad. Förmodligen vinner någon av Untersteiners som jag aldrig riktigt köper.
Även i femte svårt att räkna på favoriten. Men väldigt fint rens bakom den så lutar åt gardering.
Steker nog favoriten i fjärde med Jan Hansen. Klart mest inne på 12. Gillar 8 som det pratas en del så den lär väl stiga en del. Men kan inte se at den vunnit med tränaren och ska det verkligen ske på V75 från spår 8?
Konstig favorit i tredje även om den kanske spetsar. Men måste få svårt att räcka. Kunde Decision Maker vinna från dödens så kan när Lady Beluga. Vill dock ha med Kolgjini, är inne på att det kanske vänder för dem idag.
Andra loppet helt omöjligt och det landade med fem A-hästar för mig.
I första ser det upplagt ut för Lövgren. Spikar eller tar med någon rensade. Är det helt uteslutet att 1 håller ut övriga i starten?
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut
U-system där minst 1/3 måste sätta nosen först.
Avd 1. Lite ändrade förutsättningar med strykningen.. Köper inte 5 Nasha rakt av men klar U häst. Vidhåller att 8 och 3 ska med!
Avd 2. 1 Love Silvio och 4 Tintarella ligger först i min rank men fortsätter att gadda med tanke på eventuella omstarter. 7,10,14,8 där 8 Rock The Sock är helt bortglömd. En felfri start och hon blir livsfarlig!
Avd 3. Utgång på 8 Lady Beluga som jag tror krossar om Jocke får dödens. Dock lite risk för överpace så 5, 12 bakom för att säkra upp.
Avd 4. Kommer 5 Frodo Baba till ledningen så är det nog över! Men det vankas svar invändigt så här kan det gå fort.. Utgång på Frodo med 12,3,7,1 bakom.
Avd 5. Märkligt stor favorit som måste garderas! 4,1,10,5 där 4 Bekir H.T.V och 5 Mr Explosive H.H är totalt borttappade.
Avd 6. Lurigt läge för 9 Mateo Di Quattro men jag rankar den först. Bör få fina ryggresor fram till upploppet men sen är frågan om Peter hinner dit.. Svårrankat mellan 9,13,4,1 8 Bottnas Idol åker med som femte streck.
Avd 7. Omgångens rövarspik på 6 De Chambeau! Jag är inne på att Uhrberg sitter med en räv bakom örat och får styra tempot ifrån ledningen. Frågan är hur bra holländaren är?!
|