Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-27, 23:17   #9
mape

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1101

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-11-27 Bauer, Lukas - Södergren, Anders (Annat)

Datum: 2010-11-28
Tid: 11
Sport: Längd
Land: Annat
Liga: Annat
Match: Bauer, Lukas - Södergren, Anders

Spel: Bauer, Lukas
Insats: 5.00
Odds: 1.800
Bolag:

Ogiltigt spel-ID: 180290

Motivering:
Idag åkte Bauer och Södergren jämt, skillde bara nån sekund, detta i klassiskt. I gällivare förra helgen slog Bauer Södergren med drygt 30 sek på milen, detta i fristil. imorogn återigen fristil, och att då få 1.8 på Bauer mot Södergren, med samma utgångläge känns stabilt. Visst Södergren är bra på att hänga, men en SJUKT dålig spurtare, så orkar han hålla i de 30 sek han var efter förra veckan, och sedan slå Bauer i en spurt, då blir jag förvånad.

Edit: nu har oddsen sjunkit bla till 1.55 på nordicbet. riktigt nöjd med denna innan loppet. hoppas han leverar nu!

Ogiltigt spel-ID: 180306

Håller nere insatsen då Lahteenmaki, Krista är en ny förmåga för mig. Har gått igenom tidigare resultat för dessa två veckor, och upplever dessa två åkare helt jämn. Har bara skilt sekunder i de båda distansloppen som gått iår i världscupen. Kollar på förutsättingar, och ser att Krista startar en sekund före Haag som jag förväntar mig kommer att dunka på och snabbt äta upp dessa tio sek. Då är vi uppe i en duell åkare mot åkare över 10km där jag inte tror ida orkar distansen ut.

Ogiltigt spel-ID: 180686

var väldigt sugen på denna igår, och efter att ha gått igenom det idag igen, tycker jag 2.7 är för högt. Hittils har de presterat väldigt likt i båda av årets distanslopp. Daniel går ut 4 sek efter vilket i detta lägeinte gör någon skillnad. Andra bolag ligger även klart lägre, bwin tex 2.3. Stor chans att detta kommer avgöras i en spurt efter ett lopp i högt tempo, för att hålla resten av åkarna bakom sig.

Senast redigerad av mape den 2010-11-28 klockan 12:40.
mape är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat