Visa ett inlägg
Gammal 2025-02-14, 06:13   #18
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2708
Standard

Tänk om en stolle som Hans Lord Skarplöth och övriga den ”intelligentian” runt honom i ATGs styrelse fattade: ATT INTE FÖRSÖKA LAGA NÅGOT SOM INTE ÄR TRASIGT!
Det kan bara gå åt pipsvängen.

Jag har tappat nästan hälften av alla jag känner som likt solen går upp varje morgon, aldrig missade en V75 omgång på många decennier, killar som andades trav.
De har sen den olyckliga tillsättningen av ny VD på ATG, läs Hans Lord Skarplöths, skruvande på spelprodukterna hoppat av en efter en.
Tom boysen i det spelbolag jag tillhörde gav upp pga den urusla styrning av travet under den höjdpunkt av stagnation som kan tillskrivas den pågående epoken under VD Hans Lord Skarplöth.

Att även dessa travtokar skulle ge upp, trodde jag var helt omöjligt.
Spelen läggs nu till 100% i Frankrike.

Man kan väl säga att VD Hans Lord Skarplöth lyckats med det omöjliga, han har överträffat sig själv, med att återigen få spelare som år ut och år in varje lördag bidragit till spelet V75, att helt slut spela på svensk trav.
Sammanlagt över tid förlorar ATG jättepengar, som travsporten så desperat behöver.
De har fullständigt tröttnat på hans tokerier och helt slutat spela i de svenska poolerna.
Något jag trodde var helt omöjligt, med tanke på det brinnande intresset för svenskt trav som omgav dessa herrar.
Motivering till avhoppet var att den i......, läs Skarpen, har förvandlat V75 till ett spel långt sämre än att köpa Triss-lotter.

”Den dår.. försöker förvandla travspelet till Trav-Triss.”

Adjö, sa boysen och nu är det bara de franska poolerna som gäller.
Själv jobbar jag på att skapa mig tillräckligt mycket kunskapsmassa
om franskt trav, så jag också kan lämna ATG, det svenska travspelet och dårarna på styrbryggan i det sjunkande skepp som kallas ATG under VD Hans Lord Skarplöth.

Vi kan helt enkelt inte ha en VD på ATG som oupphörligen springer runt och skjuter sig själv i skallen.

RÄDDA DET SVENSKA TRAVET,
SPARKA VD HANS LORD SKARPLÖTH NU!!!!!!

Senast redigerad av Jajjan den 2025-02-14 klockan 08:43.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat