Tidiga Tankar
Uttrarna kommer med vässade tänder till hemmabanan och lär glufsa i sig en stor del av vinnarcirkelns feta laxar. Skapliga vinstchanser i nästan alla avd men Olles gamla visdomsord står sig än idag : trav är trav och alla lopp ska köras.
V75 1) Jämt och spelvärt Klass 1 försök.
1 Esteban Bar har formen på topp och det gäller även chauffören Wilma. Bör bevakas trots läget.
6 Opening Night står hårt inne men Lillgustav har nog vässat upp hästen och gör inte bort sig här.
8 Le Roi Mearas har fått snabba pengar på sig och dessutom spår 8. Men en rolg 5% are.
11 Fahrenheit är härdad i tuffa gäng och Djuse pojken har vunnit från bakspår förr.
12 Popeeye Tooma Redén tar en tripp till Västkustmetropolen med Karl-Alfred.
Visst kan de bli vinst direkt i årsdebuten. Duger gott i klassen.
V75 2) Härligt Stayerlopp. Öppet och klurigt som vanligt när det vankas 3140 och flera tillägg. 1-4-8-12 i första hand. Draget är
12 High Five D.K. Står bra inne i klassen och gjorde grymma lopp i Nabolandet hösten 2024.
V75 3)
2 Stens Rubin Smack. Åkte dit med nos i Sprintermästarn till 53ggr pengarna i V odds. Jag hade 100:- vinnare

Jag var nästan lika sur som Johan.
Men nu vinner han med 2-3 längder.
V75 4)
1 Nice Steel Perfekt läge och det är nog hästen att slå.
V75 5)
4 Magic Eagle Vi måste ju ha en stänkare ! Bra läge och känns änna distansgynnad.
9 Fawaz Mil Här har vi nog bästa hästen i fältet trots en brokig 3 års säsong. Men läget är oddshöjande.
V75 6)
1 Kyrie Eleison Distansgynnad rackare med bra läge.
6 Tuppen får stänkarvarning. Är ”galet” bra när han är på KAMphumör. Dessutom är tränare Arnqvist en go gubbe trots att han är Halmstadbo
13 Winner Brodde är en grym kuse som går på alla distanser. Lär ställa frågan på upploppet. Kan vara en Chansspik för den som litar på Uttranas vinstparad.
V75 7)
3 Too Cool Toulouse står perfekt inne på alla sätt. Men Klass 2 är ju trots allt Klass 2.
10 L’Amiral Propul står oxå bra inne på sina Danskepengar. Jag tror Flemming har vässat. Psst dessutom lite Varenne gener i ådrorna.