Åby Surr
Ikväll är det återigen dags för härliga Åby att bjuda på travtävling. Ok sporten kanske går före spelet i min värld och jag har några hästar som jag bevakar lite extra.
Avd 1) 6 Jackpot Mearas är en grym travare och Thörnqvistarn har fått hästen i mycket fin författning. Hästen har en grym vinnarskalle och lär klättra klasserna. Maria är en fantastisk travtjej som vigt sitt liv åt sporten. Lade nog grunden till sina toppresultat som tränare hos Åke Svanstedt där hon jobbade i många år.
4 Make It Shermer är oxå en följehäst som gör årsdebut. Ok körs väl lite på chans efter lång paus men med rätt resa är spurten sylvass.
Avd 4) 9 Memorial Fashion är ju i helt fel klass när han travar. Men har haft stora problem med skallen och hoppat i nästan alla kval och tävlingsförsök i Staterna. Per H sade att det räckte hästen såg en startbil på 100m avstånd så hoppade han när han var ny i stallet. Får rutinerade Henriksen ordning på hästens skalle så har vi en grym travare på Åbybanan. Springa fort det kan den grymme Walner hästen redan.
Avd 6) 5 Go Kenneth Go. Uttrarna har fått in en härlig Gooogoo Gaagaa travare i stallet. Visade fina takter hos Lövgren och det ska bli kul att följa hästens bravader framgent.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|