Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-27, 10:52   #7
Levin
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 0
Standard

Jag kommer lägga mina skrällodds på femling för 150 kr, med fyrling system.

MIF-ÖREBRO HOCKEY 2

OSKARHAMN - MORA 2

BURTON ALBION - LINCOLN 1

MAN UNITED - MAN C 2

LORIENT - LYON 2



Jag kommer köra med fyrlingsystem, alltså det får bli en miss.

Om Man C och Örebro hockey vinner, så har ja jättechans att vinna hela kupongen.

Odds 164.

Fyrlingssystem

mininalodds 32,99
maxodds 97.02

Motiviteringar,

Örebro kör med fulltagliga trupp utan skador å 3 st örebrospelarna ligger på topp i målpoängen, MIF har massa skador uppges på MIFs hemsida.. Jag fattar inte varför Holms kör HCP -1 till MIF. Jag är emot Holms rekat. Utan MIF´s Kesä, Daniel Casselståhl , Kim Staal och Robin Nilsson-Alvarez så har ja svårt att se MIF ska vinna här matchen då...

Mora kommer köra hårt ikväll för att gå förbi AIKs placering. Oskarhamn har inget att spela om.. Mycket press på sig att vinna varje match. SLITEN för Oskarhamn...

Burton är ganska starkt hemmaplan, ofta över 2,5 mål och Lincoln är duktig på att få massa varningar och bortaplan är dom kass!

Man U, dom ska möta Arsenal på lördag, det är ju jätteviktigt att låta spelarna vila sig, eller feguson vill köra med ordinare, varsågod! men ja tar MAN C, för att dom vill gå vidare på cupen. (CHANS) bara.

Lyon vill självklart spela på europacupen, så dom måste vinna ikväll, Lyon tränare har sista chans att visa också , annars får han sparken idag om Lyon förlorar.. Lyon vinner ofta mot Lorient.. Bra rek...

Förlora 150 kr om ja får 2 miss, mellan 600 och 2 tusen kr om ja får en miss, 5 av 5 rätt får man 9700 kr =)

Jag provar här systemet.
Levin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat