Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-28, 13:48   #19
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sahara Visa inlägg
zenith st petersburg ,hemma odds 1.85. varför så högt?? har legat på det dom senaste dagarna . vissa spelsajter har tagit bort matchen. tycker dom borde ligga på 1.10 i odds.
jag kan inte öppna deras hemmasida.jag hittar ingen info alls. bad gateway 505, står det när jag ska sajten. men zeith har spelat som vanligt dom senaste matcherna och vunnit läät. och samara kan spela oavgjort medellag.
klart väder men svinkallt. ca -12C enligt nån väderkanal .
hoppas det inte luktar läggmatch. matchen startar klockan 12.00.

jag satsar allin iallafall. ni gör som ni vill,såklart
Citat:
Ursprungligen postat av sahara Visa inlägg
men zenith har ju kört över lag ändå. men det stämmer säkert,att dom låter några spelare vila.jag tror deras ungdomslag är bättre än samara .
jag ska titta och se hur matchen ser ut. får väl gardera med X2 om det inte ser bra ut.

det ser bra ut. dom ska fira efter matchen.

jag har aldrig sagt att matchen är säker . som du gör med dina rekar. detta är ingen rek. det är mitt spel. det är överodds

nu kunde jag öppna hemsidan http://en.fc-zenit.ru/main/news/team/53512.html
1. Du går allin på ettan.
2. Hur ska du då kunna gardera med x2 utan något kvarvarande kapital eftersom du gått allin på ettan?
3. Du har aldrig sagt att matchen är säker? Nä, det kanske du inte gjort, men du verkar ju väldigt säker på att ettan ska hitta hem. Tänk för övrigt på att i sista omgångarna hjälper vissa lag andra, sk "läggmatcher".

Innan du "går allin" på matcher så borde du kanske kolla upp info osv om matcherna istället för att trolla runt i trådarna med diverse saker.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tjompiz (+1)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat