Visa ett inlägg
Gammal 2025-03-17, 15:55   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18035
Standard

Måndag 17/3 - Färjestad - V64 surr

Mina Meningslösa Måndagstips
V64 spelet är ju i min värld iskallt och dagens omgång bekräftar detta. 7-7-8 hästars lopp hör inte hemma på Rikstoton. Som gräsänkling tar jag till travsurr som tidsfördriv men f-n vet om jag spelar ikväll.

V64 1) 1 El Vigo Khalifa är en gammal följehäst som tyvär bortgångne hedersmannen Ola Samuelsson hade i träning. Svärsonen tar över och hästen har väl varit lite på dekis men tände till senast.
3 Peter Pan har pausat länge men har hög grund kapacitet för klassen.

V64 2) Oj oj vilket klurigt lopp.
5 Loke Lovebite Silven är en grym B kusk och Loke namnet på hästen förpliktigar.
12 Daiquiri Grif Vinner om felfri.

V64 3) 2 Excalibur Gene Är med rätta hårt betrodd. Årgångs filur.
3 Occhio Dagens stänkare i min ”irrelevanta” värld
7 Petite Papillon Svårbedömd rackare men jag myntar klassikern ”bättre än raden” . Norska gener är nog inte fel på travhästar men …….

V64 4) Tja Nordisar är ju lite av blunda och peka i min ”irrelevanta” förhandstips värld
2 Stein Fröe har väl halva inne om jag är lite halvsnuskig. Spets och slut ?
7 Mjölner Loke Vi har ju en Loke häst på banan Ok svårbedömd rackare men funkat bra i monté. Mjölnerödarn vässar nog upp så gott de går.

V64 5) 5 Lynam Känns definitivt överspelad till 78%.
9 Buddy Topline Här har ni stänkaren. 5% är rena rama fyndet.

V64 6) 2 Viking Snapper Jepson och Järleborg är starka papper. Känns som dagens bästa spik förslag till 35%.

Go tur ni som spelar. Ser fram emot dagens efterhands LEVERANS från hoola och Valo. Förhands tips är ju så jäkla ” irrelevanta ”

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-03-17 klockan 15:59.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat