Fredags Surr
Bollnäs är ju som bekant Bollnäs. Men efter Samsons helt enormt fina omdöme att jag platsar på Aftonbladets trav tips sida växer tuppkammen och jag gör ett försök att hitta rätt i Bollnäs djungeln.
V75 1) 15 hästars stolopp på två volter. Det luktar omstarter lång väg.
12 Never To Yong är mitt fredags drag. Har haft lite problem med fysiken men gick helt ok i årsdebuten senast. Spåret är lite vinna eller försvinna men Björn har ju kört ett och annat travlopp. 5% är definitivt spelvärt.
V75 2) 4 Nagoia Björn kanske sitter på leken här oxå ? Det kan vankas buskörning och vem gynnas av detta ?
V75 3) Jämn och klurig Bronsdivision.
2-3-4-5-6-9 borde räcka. Olly är svårbedömd. Örjan är Örjan och får han inte till styrningen blir det preparé.
V75 4) 4 Tverdals Trippel är ju hårt betrodd ? Nordisar är jag om möjligt ännu sämre på att tippa än vanligt. Och det vill inte säga lite.
V75 5) 2 Who’s The Winner o 5 R.K.Eagle känns som ett skapligt tvåhästarslås.
V75 6) 5 Castor o 5 Borops blir väl omgångens hårt anlitade feglås. Jag ansluter i kön.
V75 7) Många tipsters tycker att vinnaren finns på startvolten men ska jag få chansen på Samsons fina rekommendation som Aftonbladet tipster måste jag ju hitta stänkare.
12 H.C’s Crazy Horse tror jag visar sin klass och sveper fältet. Såg grym ut i Sverige årsdebuten senast.
God tur alla Sharps filurer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Basil (+20), basiak (+5)
|