Visa ett inlägg
Gammal 2025-04-06, 01:50   #60
KalleKlut

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18325
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Jag vågade stänga på 7,12,13 i första. Började bra. Sen hade du rätt på de tidiga spikarna. Fick med dem men hade hellre sett Maserati Hall och Kentucky River. Men Kentucky ville väl hellre bli tvåa?
Gick rak ut på Mizai men MED satte sig i tredje invändigt..!?
Var tyvärr inte särskilt nära på Hibovalle efter låga rapporter.

Nya tag Kalle!
Bra vågat ändå

Castor hade all flyt man kan ha! Hade inte vunnit om inte Kentucky brutit ner och hakat i Borups med hundringen kvar.. Klart "dålig" insats av Castor med tanke på löpningsförloppet. Hade garanterat varit 3a i mål utan den incidenten!

Hur kan man stänga in sig 3e invändigt från spår 10 med en hypersnabb spurtare i form? Sen lucka och flyger fram till 3e plats

Ja, spikarna satt som dom skulle men dom tappade tyvärr enormt mycket i spelvärde sista timmarna innan start. Hade aldrig kunnat tro att bägge skulle bli favoriter..
Själv åkte jag dit på två 1a reserver som jag "hatade bort" på alltför många streck
Från spår 9 över 1640m vet vi ju hur det brukar gå.. Men enormt mycket tur i löpningsförloppet och 2a utv med rygg på en grym Nagoia inför upploppet avgjorde FBs öde. Kuskseger med ultraflax deluxe så var det roliga över! 4 streck med U på Nagoia och 9an som 1a reserv såklart..
Fullständigt ridå ner när Hibovalle också får drömloppet och jag ratat den på 6 streck!

MeD och Goop var dagens dominanter! (Bortsett från MeDs styrning av Mizai då)

3r på Top7 och DDn som satt gjorde ändå så att det blev lite plus i slutändan men med sur eftersmak.. Inga överdrivet stora pengar på 7r men den där borde jag ha satt!

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2025-04-05, 18:20
Bollnäs
Lördag 2025-04-05
Start: 18:21
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Castor the Star
2: 10, 12

2 x 25,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.