Fredags Surr
Sitter och sippar på Fredags Stänkaren ( Dry Martini) och funderar på morgondagens V75.
Jag är dock lite tveksam till samtliga spel favoriter. Rätt eller fel ? Det ger sig till känna så småningom.
6 Kyrie Eleison Visst är det folkets favorit på senaste prestationerna och hästen är grym. MEN det vankas tuffare motstånd och vissa segrar har varit ganska behagliga. Pingis och Bocha är inte att leka med.
5 Poker Lane Ok årsdebuten var positiv men jag tror definitivt att detta är en favorit i fara. Zenmeister är inte att leka med.
3 Fair Day och 5 Önas Det är väl som att svära i kyrkan men dessa två är inte mina favorithästar trots grymma prestationer. Alltid mycket om och men när dessa hästar startar. Och Ginman är lite grön som kusk. En felfri Barack eller en smyg Diamant vore kul.
13 Nortolanda Dunkel form är bara förnamnet. En förhoppningsvis felfri Yantra Slave är draget i vidöppen tillställning.
5 D’artangnan vinner felfri men har hoppat i 3 av 5 starter. Bakom är det vidöppet , Marshal är väl förste utmanare.
3 Mahroon Day Tja fixar Ginman piken ? Nej där sitter Johnny Sox. Spets och slut ? Johnny har väl inte toppform men gått en 09 tid på distansen. 6% är mums.
8 Oviedo Base Ok detta är väl stabilaste favoriten i min värld men voltstart och innerspår på tillägg är tuffa papper. Hade nog behövt ett halvvarv till. Jag tror Uhrberg kan skrälla med Du Chambeau.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|