Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-28, 20:45   #1
fondell
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fondell - Super Mario, fotboll


Hallå

Trevligt att ni tittar in här, då detta är en ny speldagbok. Jag ska försöka hålla mig mycket mer fokuserad på mina spel och inte köra på spontana spel, vilket jag har gjort innan.

Kommer inrikta mig på fotboll då jag vet bäst om det, tittar på det många dagar i veckan. Har dock koll på lite om andra sporter också, kan inte vara helt omöjligt att det droppar in ett o annat spel om andra sporter som jag tycker är intressanta. Men annars kommer det bara gälla fotboll som sagt.

Är ny här på Sharps, upptäckte sidan då jag blev medlem på Pinnaclesports och det är just där jag kommer lägga mina spel. Kanske utökar till något bolag till då jag tycker det är rätt klent på sidospel på pinnen.

Har gått rätt bra för mig på tippning innan, men nackdelen är att jag inte har haft så stor koll på hur mycket jag spenderar/inkasserar.

Är student så kommer inte lägga många slantar på min bankrulle. Efter uttag från pinnen (blev tvingad då jag hade räkning att betala) så har jag satt in 300 kr och nu är den uppe i 1070 kr. Alltså kommer min startkassa vara hela beloppet.

Startbelopp : 1070 kr
Bolag: : Pinnaclesports
Mål : Hålla en koll på spelandet samt lära mig mer om tippning och dess fördelar men även nackdelar.

Tror inte att min begränsade kassa kommer göra något problem för er med större, då jag finner mina små slantar ändå värdefulla! Men jag är även väl informerad om att det är pengar jag är beredd att förlora och de kommer inte påverka mitt liv något drastiskt.

Jag kommer att köra 1 unit = 1 % och köra 1-5 units på mina spel.

Hoppas ni tittar förbi mer än en gång och gillar det jag skriver.

Regler:

Tycker ni om ett spel, ge mig sharps istället för att klottra med tack etc!

Tycker ni att jag är helt ute och cyklar, att jag utger felaktig information! Berätta det så att folk som läser det tror att det är ett bra spel om ni inte tycker det. Alla kan ju trots allt göra fel!

Ha det bra!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2010-11-29 klockan 09:25.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat