Visa ett inlägg
Gammal 2025-04-26, 10:06   #31
Jarmop

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Efter Gröt Draget
Frågan är om inte Esperia Font är ett av dagens spikförslag till attraktiva 39%.Ok årsdebut och spår 8 är oddshöjande. Välstammade undantags märren lunkade in 1,5 mille 2024. Lär tuffa fram och ta över täten efter ett halvvarv och sedan är MAD hemma med halmen.
MAD har en hel del att bevisa ännu före man spikar honom i V75. Statistiken ljuger inte varken när det gäller vinster eller spår. Spår 8 är sopsämst även när det gäller spårtrappor i Örebro. Kollar man förra året så var det en skyhög ROI på MAD/Gocciadoro, men hittills i år så är det fortfarande svajig form i Gocciadoros stall.

Ett flertal lopp som är riktigt kluriga, men man ska nog gå hårt på spetshästarna idag. Jackpot Mearas spikas också. Den blir nog extremt svår att fälla idag. Sista 700m avslutade den i 08 tempo senast, och det är extremt starka papper. Som Sjödén brukar skriva så är det skrällarna som styr utdelningen. Spikarna ska bara sitta.

Första avdelningen tycker jag är svårast. Här krävs det antingen en chansspik eller helgardering. När jag såg att Hidalgo Simoni är minst spelad i loppet så visste man redan då att spelarna rankat det här loppet helt fel.

Nagambie Boko känns också hyperintressant. Den har hög spetschans samt att den tidigare avslutat lopp i 09 tempo. Gör den det idag, ja då kan jag inte se nån annan vinna loppet. Mycket snack om Ironic Man samt Leaderboard, men där har vi också ett aber med spårlottningen för dessa som uppvisar oerhört dålig statistik på Örebro. Sen tror jag inte att skor runt om på Ironic Man är ett plus direkt.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat