Visa ett inlägg
Gammal 2025-04-26, 10:40   #33
KalleKlut

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Tog en andel

En fråga avseende andelsspelen där jag aldrig agerat spelläggare. Är det bara att lägga upp ett lag och påbörja system och sen hoppas att någon hänger på? I värsta fall blir jag själv i laget och får börja visa systemens kvalitet innan andra börjar hänga på?
Är det så det funkar?
Vad är provisionen?

Intressant omgång idag tycker jag. Var tidigt inne på Mizai men tyvärr är spelvärdet på väg att försvinna.
Är långt ifrån lika säker på Mister Hercules som många andra. Kanske är det nu det smäller tilll för Thereisnolimit som Melander pratat om länge?
Tycker till sist att det finns en hel del skrällar med bra kuskar till låga singelprocent.
Yes tvablaa, det är bara att lägga upp antingen direkt via ATG eller genom tillsammans. Provision kan du bara ta genom "butiksandelar" via tillsammans. Jag spelar åt tex en Maxi butik som valt att lägga sig på 6% men jag har avsagt mig all sk vinst och nöjer mig med en kopp kaffe ibland.. Jag köper alltid en andel själv trots att systemet skall vara "klart" redan på tisdag morgon och att dom har valt att varva. Tidigare hade jag 3 andelar varav 1 var exklusiv men det tog för mkt tid..

Annars är det bara att lägga upp och hoppas på att folk köper in sig. Samt länka andelsspelet via sms till familj/vänner. Tex så köper jag "alltid" upp om det inte blir fullt, alternativt går ner på rader i värsta fall..
Köör vettja!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat