Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-28, 22:03   #2
fondell

fondells avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-11-29 FC Barcelona - Real Madrid (Primera Divison)

Datum: 2010-11-29
Tid: 21:00
Sport: Fotboll
Land: Spanien
Liga: Primera Divison
Match: FC Barcelona - Real Madrid

Spel: Real Madrid
Insats: 50
Odds: 3.710
Bolag: Pinnaclesports

Motivering:
El Clásico imorgon där många kommer sitta framför tv-bänken och titta!

Alla vet vilka lag som möter varandra därför behövs ingen vidare presentation.
Många blickar på lagen och tränarna, Mourinho samt Pep Guardiola.

Slaget mellan tränarna är Mourinho överlägsen, pep har ett självspelande Piano till sitt befogande trots att många säger och hyllar honom som världens bästa tränare som vann allt första året.

Men när Barcelona mötte FC Köpenhamn borta för några veckor sedan, ett möte som så bekant av många slutade 1-1. Det var då ett Köpenhamn som spelade med självförtroende och pondus. Att Barcelona sedan spelade sin sämsta match på länge tror många att det var en tillfällighet, det tror inte jag.

Alla såg att Barcelona hade fastnat, de kunde inte utnyttja sitt spel, vad gjode pep då. Han gjorde ett byte för att ändra matchbilden. In med pedro istället för Villa i 80nde minuten. Efter en faktisk dominans av Köpenhamn nästintill hela andra halvlek. Där lös Pep Guardiola som den tränare han är, orutinerad och det är där allt komma falla.

Mourinho kommer att utnyttja detta, med ett Real Madrid i hysterisk målform. Även om Real Madrid kommer spela tråkig fotboll eller rolig fotboll kommer nog kvitta för Real fansen. Deras 2.5 års långe väntan efter en seger i El Clásico gör de vad som helst.

Jag tror stenhårt på Real, och hemmaplanen kommer inte hjälpa Barcelona.

3.71 är helt klart spelvärt på Real och jag tackar och spelar 5 units.

Ogiltigt spel-ID: 181980

Senast redigerad av fondell den 2010-11-30 klockan 10:02.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat