Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-28, 22:29   #14
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sox Visa inlägg
Good luck, tycker det är en bra idé. Är själv jävligt less på att stå att stampa trots att "alla" man ryggar går bra, inte värt stressen att hinna med alla spel.
Citat:
Ursprungligen postat av Majo Visa inlägg
Lycka till Robin....!

Håller med sox förresten, har stått och stampat ett bra tag nu och det är ledsamt to say the least. Tar mycke tid gör det också.
Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Förstår dig också. Vill gärna rygga allt på Gb:s Eurobasket man han liksom mig postar på oregelbundna tider så är svårt att få samma linor och odds. Är väl så för oss "amatörer" att vi får spela när tiden tillåter och då är det bäst att förlita sig mest på egna spel.

GL och jag vet att du har vad som krävs för att plussa på egen hand. Kommer Belgien-spelen komma här eller ska du köra båda dagböckerna paralellt?
Har inte bestämt mig om jag kommer lira alla spel i denna dagbok eller dubbelpost belgien/holland. Belgien/Holland kommer ju sannolikt utgöra stor del av mina spela på fredagar och lördagar så frågan är om jag ska införa någon dispens för att ha fler pks de dagarna.

Vad säger du, ska jag ha dessa i denna dagbok och samlat på ett ställe eller ska jag ha kvar det i den andra?

Sheetet kommer ligga kvar iaf, det enda sheetet jag inte raderar innan säsongens slut är mitt sheet från Belgien/Holland. Det är ju där det är tänkt att jag ska bidra med något och då kan man inte hålla på och dribbla med sheet.

EDIT var tänt som svar bara till Vlad då jag inte hade något bra att skriva till er andra
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng