Visa ett inlägg
Gammal 2025-05-19, 10:51   #3
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19137
Standard

Psst Jägers / Eskilstuna är det som delar på V86.

Tidiga Jägerstankar
Hajom Christoffer startade 25 hästar förra veckan och hälften tog en plats och 4st vinster. Helt ok utdelning. Denna vecka startar han hälften så många och toppar med 3st V75 final hästar på Valla. Samtliga med vinstchans i min lite lokal patriotiska värld.
Men först V86.

V86 1) 2 Nice Run Spår 2 i volt är naturligtvis oddshöjande men fixar Christoffer felfri avgång kan det räcka långt. Hästen har definitivt spring i benen.
5 Oberon Warframe Verkar ha hittat stilen efter ett struligt 2024. Värmnings intryck och stallinfo känns viktigt.
6 Sandokan Kan vara chansspiken ? Duger gott i klassen och Leo är en vass driver.

V86 3) 2 Castillo Svårbedömd rackare. Vinner inte så ofta , nästan aldrig. En vinst på 51 försök. Men står perfekt inne i klassen och spännande skoryck samt bra läge gör att jag streckar. Går sina 13 tider utan problem. Den där Ecce är en skrällkusk.
7 That’s So Cleaver Rutinerad Rikstoto filur som går på alla distanser. Farlig med rätt Hanna smygare.
8 Dart Kronos Kan vara blåvinnaren men lite svårt att sätta nosen först. Märkligt att inte Johan testar Bronsdivisionen? Nästa start kanske !

V86 5) 4 Nevermind River Kommer med två ägg i korgen men jag tror Christoffer har vässat upp och testar dessutom barfota runt om f.f.g. Har provat barfota fram en gång och bak oxå en gång. Båda slutade med galopp. Tredje gången gillt ?
10 Jack Link Takter tuffar på och snart kommer första års segern. Hästen står bra inne pengamässigt och visat bra ”takter” i senaste starterna. Men läget är oddshöjande.

V86 7) 6 Victoria L.L. Tuff märr dock inte helt rumsren. Gynnas väl inte av distansen men bör nog bevakas på gamla meriter.
12 Marabou Brodda Har oddshöjande läge på kort distans. Uhrberg sitter väl bakom bästa hästen och hugger direkt om han bjuds på rätt resa.
7 Breidablicks Kahlua känns änna distansgynnad men läget är lite småkyligt.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-05-19 klockan 11:12.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat