Visa ett inlägg
Gammal 2025-05-28, 09:48   #7
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18029
Standard

V5 Åby 28/5

Ett flerkupongs anpassat V5 förslag med avelsgiganten Face Time Borboun som stöd.
Flera välstammade luringar i loppen.

V5 1) 5 Mila Barosso är en oslipad diamant som är i börjar av sin karriär. Välstammad rackare.

V5 2) 5 Barkley Jag håller tummar och tår att Robban vinsten får. Gått bra i ganska tuffa gäng. På pappret ganska behagligt motstånd. Men tre åringar är som bekant treåringar.

V5 3) 5 Choose You Janne Svart är en ganska duktig B tränare på Åby. Perfekt att han lyckas få Jepson i jollen. Dessutom skoryck. Gick en 13 tid senast. Bra vinstchans.
12 Global Flashback Hanna från springen vågar jag inte stå över. Hästen är jämn och säker och det är Hanna oxå.

V5 4) 4 Mellby Malficent får en chans till på Åby. Tredje gången gillt för Pokalvässade Redén märren. Felfri är hon nog ensam på stregen.

V5 5) Ett högklassigt lopp trots sin låga klass. Vimlar av intressanta 4 åringar.
4 Magic Bourbon Formtoppade Goop hästen måste bevakas.
6 LAS Vegas Sisu Robban igen Många G i raden men det finns spring i benen.
7 Galaxy Love D.E. Jag provar ännu en Hajom häst. Kanske har lite smygform.
12 Memorial Fashion Henriksen kämpar på med sin galoppör. Mycket tråkig rad men spring i benen om han mot förmodan travar. Bakspår är nog ingen nackdel. Kan underlätta felfri intravning.

Psst Face Time Bourbon hästar
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat