Visa ett inlägg
Gammal 2025-05-30, 19:46   #31
shasha

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2479
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Självklart är det en fördel att ha bra koll på konkurrenternas för och nackdelar. Samt ha en plan hur loppet kan komma att utvecklas. Jepson är i mitt tycke en ganska impulsiv kusk som väljer olika upplägg från gång till gång. Det är alltid en fördel att vara bra förberedd. Men att Jepsons framgångar enbart beror på denna Kartläsning tror jag inte på. Rutin, självförtroende, respekt, dugliga hästar och lite flyt med positionerna är oxå viktiga i framgången. Framgång göder framgång och ger bra förutsättningar. Jepson kör väl nästan alltid betrodda hästar.
Det är i alla fall vad Jepson själv tror på och om man ser på hur han blåst upp till toppen efter att ha fått den hjälpen, är det många fler än jag och Jepson som inte tror på annat än att denna spelare har gjort hela skillnaden.

Så klart vänder sig denna spelare till en toppkusk som kör de hästar som krävs för att vinna med rätt resa. Varför jag undrar om spelaren inte tidigare gjorde samma tjänst åt MAD, som plötslig rasat i resultatlistan medans Jepson blåst om honom.

Den som lever får se. Och det är fritt att tro vad man vill.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat