Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-29, 12:50   #47
Philjay
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ännu en mkt fin vinterdag nere i lund, snön ligger vackert på marken samt solen skiner ljuvligt!! Min 25 kvadratmeter stor balkong består ungefär av ½ meter snö över hela balkongen, snart brister de??!!

Sitter och läser lite på aftonbladet och hittar denna " http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8196149.ab ".. " Budkap på plastkassen
Polisen utreder nu mordet som kan ha orsakats av ett svartsjukedrama.
På en av kassarna fanns, enligt obekräftade uppgifter, ett meddelande som löd:
”För att ha strulat med en annan mans kvinna”.
Mordet upprör en hel nation. Varje dag mördas minst 17 personer i landet och så sent som i förra veckan deltog flera fotbollslag i en antivåldskampanj.
Galet att det mördas 17 personer per dag?? (MINST).. Vi i sverige lever verkligen i en heelt annan värld och det tackar jag gudarna för!

En annan fråga som jag suttit och grämt mig över och funderat över är hur någon i hela världen kan vara så korkad att han/hon lägger cuppen kvartsfinalerna i korpen SAMTIDIGT(!!) som El Clasico?? Har folk inte skrivit ner det i sina allmenackor?? har folk inte vett i huet? Suck så himla tråkigt!!

29110901 må 29/11 20:40 Victoriastadion H 2 1/8 Final IK Ondo Men 0 - 0 Mera fredagsgou...

Kul med månag, ny vecka, snart ny månad, julen närmar sig och det sägs ju bli en mkt fin vinter iår!! ska bli trevligt!

Best of Luck boys and girls!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat