Visa ett inlägg
Gammal 2025-06-13, 22:20   #3
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2708
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
King of Djazz borde räknas, Nu skolös. Om nu inte Örjan "hittar ut".

Skorpan i första måste väl vara ett spikbud.

Eh
Var helt inne på att spika Skorpan Ruda näst senast från spår 8, spets och dunderslut, spåret ansåg jag bara vara oddshöjande.
Sen på lördagen kom Uffe Puffe och baissade chansen pga det ofördelaktiga spår 8 och jag började darra och återföll i ett skadebeteende och ändrade istället för att dubbla systemet. Som jag gjort så många gånger förut, givetvis vann Skorpan plättlätt och jag satt med sedvanlig långnästa.

Normalt vill man ta igen felbeslutet och spika nu när spåret är så mycket mer fördelaktigt, men tycker att loppet är tuffare denna gång för den spetsälskande Pojke Kronos sonen. Garderingen är given.

Som fattig student en gång i tiden med ytterst begränsade medel, så hade jag spikat Lill Goop med pyromanen Zargo 14%, som felfri är stenklar.
Spik nummer två hade blivit den av Mika Forss bortvalde återfallsgaloppören
Von Lloyd 7 % i klass 3 loppet. En 6-årig Nuncio-avkomma med bara 16 starter under västen, som utan galopper hade huserat i högre klass.
Pisken från vänster och om någon skall hålla denna oslipade pärla i trav så är det Björn Goop.

Låset hade varit Jobspost 20%. och Robin Hood CA 3%.
King Of Djazz tror jag spetsar och hittar Imperator FI och Örjan ut blir det körning, reserver.

God tur med liren och ha en trevlig helg.
Jajjan

Senast redigerad av Jajjan den 2025-06-13 klockan 22:21.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat