Visa ett inlägg
Gammal 2025-06-18, 10:10   #4
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18035
Standard

V86 1) 2 Mellby Mammon Årsdebuten avklarad på ett grymt sätt och guldklimpen är redo för årgångsloppen. Svårslagen rackare.
3 Speed Change Distansgynnad rackare. Nuncio hästarna går som tåget.
7 Miyagi Iskallt läge och fel distans. Måste ha överpace men fäller många på upploppet med rätt resa. Chansstreck. Mycket ihålig Klass 2 bakom de tre (fyra) nämnda.
Psst 5 Orosei Boko glömde jag nämna. Min fjärdehäst. Hajom hästarna går som tåget. Björn upp !!

V86 2) 5 Kjella Det blev ett preparé lopp i årsdebuten. Kan mycket väl vinna här.

V86 3) 3 Epic Kronos Befogad favorit men pausat 7 månader och 72% känns lite i överkant.
4 Eclipse As Gör alltid sitt jobb och har rätt gener. Sett fin ut i årets starter. Ger nog favoriten en match.

V86 4) 5-6-7-8-9 Som vanligt öppen stodivision. Garderingslopp. Yatzy Töll är Plats stänkaren.

V86 5) Jämn och klurig Bronsdivision.
4 Kipketer Mearas Duger gott i klassen. Måste bevakas.
2 Caughtredhanded Distans gynnad rackare. Den där Svedberg har stallform.
5 Enjoy The Moment Har knallform och går på alla distanser. Elke Frinta åker upp från Jägers och ger Valla maffian en match. Dessutom Björn i jollen !!
Psst 10 Enea Font glömde jag oxå nämna. Stark och rejäl häst som är härdad i tuffa gäng.

V86 6) 2 Allegiant Tja 86% är väl helt rätt. Grym 4 åring.

V86 7) 5 Domino Time Trot Dummade sig senast med segern på gaffeln. Endast galopp emot. Högklassig märr.

V86 8) 4 Fare Wise As Svårslagen rackare. Oslagbar när han fungerar fullt ut. Formen är på topp och 26% är mycket spelvärt.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-06-18 klockan 12:25. Anledning: Psst streck.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat