Visa ett inlägg
Gammal 2025-06-23, 06:28   #40
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2707
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Humanity Pellini vann på ett fantastiskt sätt senast på Åby, vann efter ett stenhårt lopp.
Efter ett sådant lopp hade jag nog avvaktat ytterligare någon vecka eller två.
Att Stoffe selar ut så här pass tätt inpå skrämmer mig, men han har säkert bergkoll på vad han gör?
Tillbaka i Tjockhult igen.
Hade en del telefonkontakt med ombudet under midsommarhelgen.
Spelläggaren spikade MAD och 11 Clarissa, samt 8 Mr Hercules och Örjan.
hade med 5 Isseymiyake Secret och Ecce på 6 hästar i epilogen, som loppets stormvarning, kom tvåa som helt ospelad.
Kom med även på min bong.

Ombudet har stenkoll, måste jag säga. Inte många som vågade lämna omgångens två största favoriter utanför bongen, när båda dragit drömlägen. Nu höll det inte, men det nosades på jättepengar.

Nära skjuter ingen hare, men jäklar vad utdelningen brakat iväg om Örjan hunnit fram.

Oj, vad jag önskat grabbarna på ombudet 7-rätt igår.

Själv kom jag upp till skamgränsen 5-rätt, spikade Nordström och Perfect,
samt Johan U och Go Kenneth Go, fick inte med Ebbinge och Nightrain Boko
på 7 hästar.

2016 rader och lika iskall som vanligt, hade behövt alla för att hitta Ebbinges häst. Kändes rejält surt när Perfect inte ett steg rätt när starten gick.

Lite plåster på såren var att jag aldrig hittat Ebbinge från bricka 11 trots en bred gardering.

Nya tag, har några veckor till att klura på V75, innan jag taxar ut för gott när
dröm duon Maria Coron/Hans Lord Skarplöth lönnmördar världens bästa spel V75 till fördel för missfostret V85.

Det blir så här tokigt när man rekryterar två profiler till toppositioner, som fullständigt saknar bakgrund inom trav och galopp i allmänhet och
spel på hästar i synnerhet.
Att 2x0=0 det vet alla, men NOLL är en passande beskrivning på produkten när man rekryterar 2 profiler med absolut 0 bakgrund i travspel och hästsport till toppledande positioner inom ST och ATG. Resultatet kan inte bli annat än NOLL!!!!

RIP V75

Senast redigerad av Jajjan den 2025-06-23 klockan 06:53.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat