Visa ett inlägg
Gammal 2025-06-24, 16:59   #44
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Självklart så är det större chans att inte ha lyckats än att ha lyckats.

Men jag bränner mycket hellre samma deg på V85 som råkat bli för svårt för mig även om jag chansat ganska vilt än på V75 där för många omgångar ger alldeles för låg utd.

I båda fallen blir det oftast noll eller nästan noll. Men i det ena fallet finns i alla fall drömmen om fullträffen och de ggr jag ändå är "nära" blir det sidovinster. Och i det andra fallet är det en ointressant spelform.

Alltså, oavsett om jag spelar 300 kr och 2000 rader med 30%-valet eller om jag spellägger för 20000 kr på Tillsammans så ser jag fram emot V85 i samma grad som mitt intresse för V75 dalat.
Ja du Strappa det finns ju en mängd olika spelmöjligheter idag för den som har den läggningen. Men travspelet är i min värld unikt. Det bygger på ett grundmurat intresse och kunnande. Men idag är travspelet involverat i världsomspännande internetspel där spelet är viktigare än vad som spelas på.
ATG har ju dragits med i denna cirkus för att skörda miljoner kanske miljarder men vi gamla trav spelare som varit med i 50-60 år är ju helt ointressanta.
Du ser spelet som en snabb investering och att bränna pengar Ser fram emot detta och då ska du inte satsa på travspel.
Köp triss lotter för 10000:- så får du resultatet direkt.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat