Visa ett inlägg
Gammal 2025-07-02, 15:23   #116
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4016

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
För min del så får de slänga in vilka lopp som helst. Jag funderar på att gå över till V5 istället. Då vinner man oftare och mer pengar, eftersom det krävs sån enorm tur för att få 7 eller 8 rätt när det blir så dyrt.
Jag vill ju fortsätta lira V75 som vanligt. Min idé är att göra ett system för sju lopp som vanligt för 50 öre raden och betrakta det åttonde loppet som ett boost-nummer, där jag väljer spår 4 eller 5 om det är auto och spår 1 eller 6 om det är volt. Sen klistrar jag igen det loppet och gör ett V75-system på övriga sju lopp. Det åttonde loppet får bli som ett tilläggsnummer. Det kostar inget extra. Då kan jag få min vanliga upplevelse av att konstruera mitt V75-system. När jag vinner på V75 brukar jag ha fem eller sex rätt och skillnaden framöver blir att det ger mindre utdelning än nu. Men jag har ingen lust till att göra större system än tidigare och vill inte laborera med olika radpriser. Jag testar detta och om det inte känns bra så slutar jag nog med V85. Dagens dubbel är ju ett intressant alternativ!
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat