Visa ett inlägg
Gammal 2025-07-03, 17:47   #117
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2707
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skog Visa inlägg
Med tanke på att du inte tar hänsyn till vad som utlöser jackpott antar jag att du uttrycker en förhoppning snarare än ett faktum:

Ett allmänt tips till den som ser fram mot V85 och hög utdelning i 1:a vinstgruppen - Eurojackpott, du behöver inte jaga högsta vinsten ofta. Det räcker med att du sätter den 1 av 7 år..... 2026 blir året V85 läggs ner och V75 återuppstår!
Av de som fortfarande orkar engagera sig i V85-skiten och vad det gör med spel på trav, om jag tolkat det rätt?

Årets första V85 kommer en jättejackpot upp på bordet, för att få alla tveksamma
att kliva in på spelet, lockade av en enorm jackpot.
Stöldgodset skall fördelas. Blir säkert en kraftig omsättning den lördagen, sen sviktar det. De tappra som spelat trav i hela sitt liv kliver av med förhoppningen
att den toxiska dumheten som drabbat ST och ATG får huvuden att rulla.
V75 återuppstår och att de flesta tappade travälskare kliver in i spelet igen, efter att spelprodukten V75 återuppstått igen.

Det skall bli spännande att se vart ST och ATGs pågående skadebeetende leder?
Vilket eftermäle som drabbar ATG, Skarplöth, ST Kroon & Co.

Har träffat Maria en både trevlig och behaglig person, hon har någon utbildning från Berghs el det var Beckmans i Stockholm, om jag minns rätt?

Att hon skulle låta sig övertygas av en kvartsfigur som Skarplöth, det trodde jag aldrig.

Jajjan

Senast redigerad av Jajjan den 2025-07-03 klockan 18:06.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat