Visa ett inlägg
Gammal 2025-07-09, 15:38   #3
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18035
Standard

Favorit Parad. Eller ?

V86 1) 5 Sir Alex Välstammad herre, Readley Express och Muscle Hill möderne är Top Notch. Ok startat i enkla gäng och får sitt elddop här. Och Klass 3 är ju Klass 3.
10 Irwin Zet har visat bra kunnande och Örjan trivs med läget. Brukar ju måtta in vinnarna i sista stund.

V86 3) Francesco och Mellby gjorde ingen succé i Elitloppet. Mellby åkte dessutom dit som dunderfavorit senast. Tja jag tar klyschan när två strider ………. 6 Clarissa grym märr som hugger direkt om de två giganterna sviker. Men ett trehästarslås är väl att rekommendera.

V86 5) 1-3-5 känns som ännu ett ganska stabilt trehästarslås. Övriga jagar nog matlappar.
1 I.D.Hawksspeed är mitt drag. Har gått bra i hårda gäng på sistone. Dags för första vinsten efter 16 försök.

V86 6) 8 Olly Känns som en bra spik. Går ner i klass.

V86 7) 4 Stepping Dreamboy Trogne följehästen levererar igen. Står perfekt inne i Brons och har en grym skalle. Nästan som farsan sin. Spets och slut är bara förnamnet.

V86 8) 3 Lionel Mearas Formen på topp och trivs på distansen. Min första häst i jämt och klurigt Klass 1 försök.
10 Elvis T.C.B. Gått framåt med ganska täta starter i tuffa gäng. Känns änna distansgynnad.

Nordisloppen är som vanligt inte min likör. Noll koll ( där oxå )
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat