Lite reflektioner gällande V75 Årjäng:
3 volt lopp varav 2 st 15 hästarlopp och ett 14 hästar lopp bäddar för omstarter.
Lowe sätter upp sin grabb Noa på V75, mot kuskar som Örjan, MED, Goop, Jepson, Bergh och Skoglund. Hur skall det gå?
Kenneth Haugstad måste vara i sitt livs sämsta kuskform?
Det är väl vinn eller försvinn för Ole Johan Östre och hans Ballerina i snurren, med kraftig omstartsrisk? Vuxenblöja på för er som vågar spika, är väl ett stalltips?
Mattias Djuse rankar sig 3:a med Hustle Rain, han är lika grym som småbröderna på att skatta hästars chanser. minns förra veckan Gustav Johanson rankade Monrose Wine (48,55) trea i avd 7, samma häst som kollektivet och experterna rankade sist, kom tvåa en längd efter vinnaren Eloida.
Gustav kan ranka han också!
Bergh körde bort Laredo senast, men 1/24 starter skrämmer ivf mig.
Ombudet spikar Wahlmans Slivovitz Lover på allt, de har en grym träffbild på sina spikar över tid. Själv tror jag de får ta sig en stöddig snaps plommonbrännvin och hoppas att Örjan inte somnar i loppet och hittar ut i tid, då är det nog game over, men kanske lite mycket om och men, hardship som en 11%-are till spik brukar bära.
Tänkte passa Årjäng, men med tre nästa fulla voltlopp, kunde jag inte låta bli att köra ner snoken djupt i programmet. Samtidigt är det inte så många omgångar kvar tills jag loggar ut för gott, så det blir en sedvanlig dikeskörning för mig i eftermiddag.
God tur med spelbesluten allihopa här inne på forumet.
Jajjan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|