Lördagskänslan:
Avd 1:
Hade tänkt spika 1 Flying Fortress men vågar inte spela utan 5 Peanut eftersom det skulle gräma mig att åka på en Törnqvist-häst.
Avd2:
Här får det bli en Jepson-spik. 6 Fourwhitesox ska köras barfota och jag tänker att Calle kan pipa till ledningen här och då ser det rimligt ut att hålla undan. Hoppas på en strykning innanför under dagen.
Avd 3:
Ursprungligen hade jag två hästar här men stannade till slut på ytterligare en Jepson-spik. 7 Västerbo MASH har läge för ledningen och tränaren låter väldigt uppåt.
Avd 4:
En skräll får gärna vinna kallblodsloppet ty här streckar jag ALLA HÄSTARNA.
Avd 5:
Italienaren är svår att räkna på men jag tänker att 6 Daytona Cash borde vara i bra skick då han kommer med fem raka vinster. Jag är dock tveksam till kusken och garderar med 3 Glaziers Wonderboy som har dunderform och en kusk som jag känner mig tryggare med. Trevlig streckprocent dessutom!
Avd 6:
Då kommer det här loppet där man ska välja mellan Gio och Don eller feglåsa. Jag väljer 8 Don Fanucci Zet som väl är bästa hästen och istället för feglås tar jag med 5 First One Diamond (vinnarspåret) och 6 Beartime som kommer från vinst med Jepson. Det är kul att ha lite skrällar oxå!
Avd 7:
Avslutningsvis kommer mitt feglås. 4 Laredo Boko och 10 Petho.
Så ser det ut så här på lördag förmiddag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|