Väldigt bra feeling idag för omgången och vädret på plats ser ut att bli kanon!
Flingor Fortress klar förståelse i början, trolig utgång.
Väldigt ojämnt spelat mellan Lindbergs båda i andra. Omotiverat ojämnt streckad, här kan det bli körning!
Ugalli storfavorit köper jag inte alls men vinner han så vinner han. Fet garnering Lindbergs andrahäst med flera ska inte vara 1%.
Langelandsballerina är ett spikbud men stannar kanske på utgång. Toköppet bakom, bara några få chanslösa i loppet.
James är lite svår att lita på och gillar inte riktigt spår 2 på en väldigt stor favorit. Kort distans ökar skrällrisken och jag har också hittat Calibra som är kvick ut och gjort Väldigt bra kortlopp där framme.
Kan bli hängslen och livrem med både Gio och Don i guld. Första tanken var att spika Örjan men mer och mer känns emot efterhand, ska jag spika någon nu skulle det nog bli Gio ändå.
Laredo stack ut så snart jag såg startlistan och var det bar med strecken, håller kvar vid den och spikar! Väldigt många som är inne på samma linje verkar det som ändå är han bara knapp favorit. Ganska klar spetsfavorit med form och relativt låg risk för tempo samtidigt som motbuden har bakspår. Man får inte mycket bättre förutsättningar på en knapp favorit.